top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA "UWIERZ WE MNIE" JO WINCHESTER PLIK RECENZYJNY




"UWIERZ WE MNIE" JO WINCHESTER przeczytałam dzięki uprzejmości autorki, która przesłała mi plik do recenzji za co serdecznie dziękuję.

Historia Abby i Willa trafiła idealnie w moje potrzeby czytelnicze.


W obronie swojej sąsiadki Abigail staje Will, którą nachodzi były chłopak i nie daje jej spokoju.

Abby jest zaintrygowana swoim sąsiadem, postanawia go bliżej poznać.

Will chowa się w swojej bezpiecznej skorupie i nie jest chętny do bliższego poznania, izoluje się.

Został wcześniej zdradzony przez byłą już dziewczynę Annę i przyjaciela Damona, boi się zaangażować w jakąkolwiek relację z Abby.

Czy temperament, zdecydowanie dziewczyny skruszą mur, którym otoczył się Will?

Czy mężczyzna zaufa kobiecie?

Jakie przeszkody przyjdzie im pokonać i co najważniejsze czy stworzą szczęśliwy związek?

Koniecznie przeczytajcie tą historię, bo fajnie się czyta.


Świetnie napisana, przyjemnie i szybko się dzięki temu czyta.

Strasznie polubiłam Matta i Mylesa za ich lojalność i wsparcie jakie okazywali Willowi.

Świetne trio, ich wymiana zdań rewelacyjna.

Bardzo polubiłam przemyślenia bohaterów i fenomenalne poczucie humoru.

Sceny erotyczne bardzo subtelnie opisane, z odpowiednią dozą pikanterii.


Wyśledziłam już autorkę na Wattpadzie i nie zawaham się przeczytać kolejnych tytułów.




19 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page