top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA ZBIORU OPOWIADAŃ "TERAZ CIĘ ROZUMIEM MAMO" WYDAWNICTWO MUZA



Nakładem Wydawnictwa Muza ukazała się przepiękna antologia "Teraz Cię Rozumiem, Mamo"

o najbardziej niezwykłej miłości, mama i córka w roli głównej, o więzi mamy z dzieckiem.

Nie zawsze są to słodkie relacje, niekiedy są zbiorem trudnych przeżyć, ukazuje próby odbudowania utraconych więzi, odkrywamy wspólnie z bohaterami głęboko skrywane sekrety.

Książka z całą pewnością dostarczy Wam wielu wzruszeń i emocji.


Na antologię składają się opowiadania ośmiu polskich pisarek, które bardzo cenię i z ciekawością sięgam po każdą kolejną książkę.


"Nie wiesz wszystkiego" Magdalena Witkiewicz

Bardzo emocjonalna relacja Zuzy z mamą odkrywająca skrywane sekrety.

O intuicji matczynego serca, wrażliwości i ogromie miłości. Wzruszająco, szczerze i z ogromnymi pokładami miłości.


"Kruchość" Agnieszka Krawczyk

Trudna relacja Kiary i jej mamy.

Jedna nie potrafi zrozumieć, druga nie potrafi zaufać.

Czy znajdą w sobie siłę, aby otworzyć się na siebie?

Bolesne odkrywanie prawdy, ale jakże oczyszczająca.


"Twoja Emi" Agnieszka Lingas - Łoniewska

Nadopiekuńcza mama i stłamszona córka.

Co kryje się za powodem takiego postępowania przez matkę?

Prawda, rozmowa to droga do rozwiązania problematycznej sytuacji.


"Sekret" Natasza Socha

Każdy z nas skrywa jakiś choćby malutki sekret.

Czasem jest on bardzo bolesny, wyjawienie go zmieni życie i postrzeganie wszystkiego w co do tej pory wierzyliśmy. Potrzebny czas, aby spojrzeć na sytuację z innego miejsca, próbować zrozumieć i może wybaczyć.


"Listy z przeszłości" Ilona Gołębiewska

Czytając listy Alicja stopniowo poznaje historię swojej mamy z którą już dawno straciła kontakt.

Czy córka zrozumie i wybaczy?

Pełna emocji, wzruszeń, zwrotów akcji historia.


"Wstań, Jadźka" Magda Knedler

Opowieść o mamie zapisującej w notesie nazwiska kobiet z czasów wojny. Co one oznaczają,

jaka historię skrywają?

Poznajemy trudną relację matki próbującej uporać się z przeszłością, próbującej żyć bez ciężaru jaki dźwiga całe życie.


"Dom w lesie" Małgorzata Warda

Pełna tajemnic opowieść, mroczna i zaskakująca.

Mama zrobi dla swojego ukochanego dziecka co tylko może i włoży w to nadludzki wysiłek, aby chronić swój największy skarb.

Wszystko w imię miłości, ale czy słusznie?


"Kocyk w misie" Sabina Waszut

Opowiadanie poruszające moją czułą strunę.

Wzruszające, uświadamiające z jakim wyzwaniem przyjdzie nam się zmierzyć zostając mamą.

O strachu, lękach, obawach, kruchości życia, wdzięczności za największy dar jakim jest życie.


Jestem mamą trójki dzieci, moja relacja z mamą nie należy do łatwych i udanych. Czas z książką dostarczył mi wielu wzruszeń. W tym wyjątkowym Dniu Matki czuję się rozdarta, ale wiem jedno

kocham Moje dzieci najbardziej na Świecie.

Pomimo kłód jakie dostarcza mi życie to jestem szczęściarą bez wątpienia, ja Kobieta po przejściu wielu chorób, byłam 4 razy w śmierci klinicznej, mnóstwo zabiegów przeżyłam jestem Mamą.

To największy skarb, wierzcie Mi.




34 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page