top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJI KSIĄŻKI "PRAGNIENIA" ILONA GOŁĘBIEWSKA WYDAWNICTWO MUZA EGZEMPLARZ RECENZYJNY



Z ogromną radością przyjęłam wiadomość, że znalazłam się w gronie recenzentów książki "Pragnienia" Ilony Gołębiewskiej.

Okładka zachwyciłam mnie, a opis bardzo zaciekawił. Dopiero poznaję twórczość autorki, jest to moje drugie spotkanie.

Zdecydowanie już ma we mnie wierną czytelniczkę.

Z przyjemnością poznam pozostałe powieści

jakie autorka napisała.


Przypadkowe spotkanie Wiktorii i Janka w klubie Hades 66 zapowiada piękny początek,

bardzo namiętnej znajomości.

Janek wraz z kolegami z drużyny świętuje sukces.

Jest gwiazdą koszykówki, przed nim ambitne plany i możliwości. Cudowni, kochający rodzice wspierają go na każdym kroku. Ich rozmowy, ciepło emanowało z nich. Sprawiało wspaniałe odczucia.


Wiktoria jest pod ogromnym wpływem toksycznego ojca, który nie pozwala jej na rozwój w kierunku o jakim marzy. Studiuje ekonomię, a marzy o fotografii, pracuje w firmie ojca.

Czy da radę przeciwstawić się despotycznemu rodzicowi i podążyć za swoim marzeniem?


Niestety ich drogi się rozchodzą na okrągły rok,

przez który bardzo wiele się wydarzy.

Świat Janka wali się całkowicie, strata jakiej doświadcza, pustki sprawia, że odsuwa się od wszystkich.

Poczucie beznadziei, brak przysłowiowego światełka w tunelu sprawia, że tkwi w zawieszeniu.


Ponowne spotkanie bohaterów jest szansą

dla obojga, próba przełamania ograniczeń,

danie szansy na coś nowego, nieznanego jest dla nich wybawieniem.

Każdego dnia poznają się i odkrywają.

"Odważnym los sprzyja,

szaleńców sprowadza na złą drogę".



Opowieść wywołuje ogrom emocji, począwszy od chwil radosnych, przez smutek, namiętność, ale i intrygę.

Powieść niesie przesłanie i wiarę w to, że można zacząć życie na nowo. Czasem warto dostrzec iskierkę, dać sobie prawo do bycia szczęśliwym.


Dziękuję Wydawnictwu Muza za przemiły kontakt i podsyłanie mi takich perełek.




12 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page